SPIS TREŚCI
Zarządzanie zorientowane humanistycznie -- między teorią dydaktyki a praktyką zarządzania (Słowo od Redaktorów)
Stefan Radziszewski Nowa lingwistyka Profesora Ulipispirusa -- Wychowanie do bezinteresowności fundamentem rozwoju społeczeństwa
Henryk Budzeń Menadżer, dydaktyk, wychowawca -- funkcje zawodowe
współczesnego nauczyciela
Andrzej Gołębiowski, Stefan Radziszewski, Krzysztof Linowski, Alina Maria Basak, Maria Łukawska, Paulina Marcinkiewicz, Katarzyna Wiśniewska, Jadwiga Kraś, Wioletta Langa, Justyna Michalska, Inna Kalinovska, Diana Tkachuk Znaczenie autorytetu w opinii studentów radomskich uczelni --
raport z badań
Andrzej Gołębiowski, Gerard Paweł Maj Umiędzynarodowienie procesu kształcenia Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu
Andrzej Gołębiowski, Gerard Paweł Maj Podmiotowy wymiar pracy dydaktycznej uczelni wyższej
Andrzej Gołębiowski, Inna Kalinovska Zarządzanie procesami społecznymi ukierunkowanymi na wspieranie osób niepełnosprawnych w Ukrainie
Magdalena Maria Kępa Nauczanie na odległość jako nowoczesna forma oddziaływań edukacyjnych
Ewelina Markowska, Daria Markowska Przyczyny i skutki rozwoju handlu w świetle wybranych teorii handlu międzynarodowego
Agnieszka Bieś O codziennym funkcjonowaniu uczniów pochodzących z rodzin alkoholowych w polskich szkołach
Beata Gola Celestyn Freinet i jego koncepcje pedagogiczne wykorzystywane we współczesny wychowaniu przedszkolnym