Informacja o cookies
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Informacje o możliwości zmiany ustawień cookies »
Zgadzam się, zamknij X



Twój koszyk jest pusty

Zasady etyki publikacyjnej

Zasady etyki publikacyjnej


Wydawnictwo stosuje zasady etyki publikacyjnej, mające na celu przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom publikacyjnym, w szczególności zgodne z wytycznymi Komitetu do spraw Etyki Publikacyjnej (COPE -- Committee on Publication Ethics), https://publicationethics.org.


Zasady etyczne obowiązujące autorów:

1. Autor jest zobowiązany do przekazania wydawnictwu dzieła oryginalnego, które nie może stanowić w żadnej części plagiatu i autoplagiatu (całości lub fragmentów publikacji książek opublikowanych w innych wydawnictwach).

2.  Oryginalność tekstu w wydawnictwie jest weryfikowana przez system antyplagiatowy Plagiat.pl

3. Autor zapewnia, że przekazane wydawnictwu prawa autorskie do utworu w dacie jego przyjęcia przez wydawnictwo nie będą ograniczone jakimikolwiek prawami osób trzecich, korzystanie z utworu i rozporządzanie nim przez wydawnictwo nie będzie naruszać dóbr osobistych ani praw osób trzecich.

4. Przekazane przez autorów teksty są publikowane na podstawie umów wydawniczych autorskich, regulujących wszelkie sprawy prawnoautorskie.

5. W przypadku prac zbiorowych autor zgłaszający publikację do wydania jest zobowiązany określić autorstwo poszczególnych fragmentów dzieła.

6. O podejrzeniu naruszenia zasad etyki publikacyjnej obowiązany jest powiadomić każdy biorący udział w pracach wydawniczych (recenzent, członek rady naukowej, członkowie komitetu redakcyjnego itp.).

7. W przypadku podejrzenia występowania nieprzestrzegania zasad etyki publikacyjnej Rada Naukowa Wydawnictwa zwraca się do autora z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i rozstrzygnięcie, czy podejrzenia są uzasadnione i wymagają rewizji pracy lub jej odrzucenia.

8. Przestrzeganie zasad etyki publikacyjnej jest niezwykle ważne, gdyż istotne jest poszanowanie i uczciwość dzieła autora/ów.





Nowości wydawnicze

Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu. Nr 5
Autor:
Redakcja naukowa: Barbara Olbrych, Adam Ziółkowski, Andrzej Gołębiowski
cena 39,90
kup teraz
szczegóły
Społeczne uwarunkowania bezpieczeństwa – perspektywa interdyscyplinarna
Autor:
Redakcja naukowa: Adam Ziółkowski Andrzej Gołębiowski Elżbieta Kielska Magdalena Płotczyk
cena 49,00
kup teraz
szczegóły
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyrights © 2011 WSH. Wykonanie sklepu: gqim.com